Do Anglie za Tai Chi a Kudlankou

Datum konání: 14. 9. 2017

Jakožto studentovi naší akademie se mi poštěstilo doprovázet našeho sifu Jiřího Hausku do Anglie na tréninkový víkend pod vedením jeho sifu a mého sikunga Dereka Frearsona.

Na cestu jsme se vydali 14. září odpoledne. Vyrazili jsme z brněnského letiště do Londýna a odtud vlakem do Leicesteru, kam jsme dorazili kolem desáté večer. První ráno v Leicesteru jsme započali Chi kungem a Chen Tai Chi, díky nimž jsme se brzy zahřáli i v chladném anglickém počasí. Avšak příroda nejspíše nebyla v nejlepším rozmaru a rozhodla se počastovat nás, krom chladu, také jemným deštěm. Kolem desáté jsme se setkali se sikungem Derekem a po raní kávě jsme společně vyrazili do Abbey parku. Zde proběhla výuka pěstních forem. Pro sifu byla připravena forma obtížnější, pro mne pak jednodušší a kratší. Zkrátka podle našich schopností. Po obědě již nás trénink nečekal, a tak jsme volné odpoledne vyplnili prohlídkou města obohacenou o ochutnávku některých místních aleú. Den jsme pak zakončili tak, jak jsme jej začali – tréninkem Tai Chi.

Sobotní ráno jsme opět započali v duchu Tai Chi. Tentokrát jsme však změnili místo i styl. Rádi jsme totiž přijali pozvání Sikunga Dereka na trénink Yang Tai Chi, který jednou týdně pořádá pro veřejnost poblíž tržiště v centru města. Následně jsme opět zašli na raní kávu kde se k nám přidal Andy Riley, další student Sikunga Dereka. Náplní sobotní lekce kudlanky byla sparringová forma s mečem proti meči, po obědě následovaná pokročilou pěstní formou. Zbytek odpoledne jsem vyplnili prohlídkou muzea Richarda III. Večer nás čekala večeře se sikungem v místní čínské restauraci.

Neděle byla naším posledním tréninkovým dnem a proběhla v duchu dnů předchozích. Ranní Tai Chi, káva a lekce v Abbey parku. Tentokráte byl první trénink zaměřen na meč, kdy sifu cvičil formu náročnou, já začátečnickou. Druhý trénink vyplnila velmi krátká sparringová forma s dýkami proti holým rukám.

V pondělí jsme se tak vydali na cestu domů plni nových poznatků a nyní stojíme před úkolem si je uchovat a dále je prohlubovat.

Zpět ...

Telefon: 604 737 516
Email: info@yulong.cz

Připravujeme

Fotogalerie

Slideshow Image 1 Seminář s Leonem
Slideshow Image 1 Budoshow